Ако някой от вас си е мислил, че 8.4-литровият V10 двигател на Dodge Viper е голяма работа, може би трябва да му разкажем за този поръчков хотрод. Основата му идва от далечната 1932-а година и е произведена от Ford, но оригиналният продукт и това на снимките си приличат единствено по общите пропорции на купето.

Задвижва се от 9.4-литров V8 двигател Jon Kaase Boss 9, за който не знаем какво да кажем. Освен че се предлага в няколко различни модификации с варираща между 500 и 1000 к.с. мощност. Конкретно този развива 900 к.с., които са достатъчни за „главозамайващо“ ускорение от 0 до 100 км/ч. Явно каралите колата така и не са успели да измерят точната стойност.

gallery-1446741537-screen-shot-2015-11-05-at-111638-am-copy

Най-хубавото е, че машината ще бъде пусната на търг, организиран от Barrett-Jackson. Най-лошото е, че няма да са много хората, които ще могат да си я позволят.

Дотук нищо необичайно, нали? Впечатляващ американски хотрод, сглобен в някой гараж от реднек персони с много татуировки и черни блузи. Да, ама не. Виждаш ли какво стърчи между двата фара? Това не е носа на колата, това е диференциал. За какво му е на един хотрод диференциал между фаровете? Защото е 4х4. Ако се загледаш между носачите, ще откриеш и две черни полуоски. Ето това вече е изненада.

gallery-1446741663-screen-shot-2015-11-05-at-111655-am-copy

Ако не ни лъже информацията, това е единственият Ford от 1932-а година с четири задвижващи колела в света.

Макар че е ерес в свят, в който задното предаване е религия, харесваме този хотрод. Защото е зъл, защото е различен и защото има небоядисан метал по купето си.​ Оттук ни мирише на изгоряла гума и неизгорял бензин. Само не знаем колко лесно е влизането и излизането с тези гигантски колектори отстрани.