Годината е 1968-а, светът е развълнуван и леко объркан от новото AMC AMX, журналистите тестват Datsun 510, а в Америка се появява поръчковата версия Porsche 911 седан. Казва се Porsche 911S и има четири врати, което е най-необичайното нещо, което сме виждали.

Проектът започнал в гаража ан Дик Траутман и Том Барнс в Кълвър сити, Калифорния. Траутман смятал, че компания от ранга на Porsche трябва да привлича по-голям кръг от клиенти, затова решил да направи 4-врато Porsche 911. Пичовете купили едно стандартно купе, преценили къде да го срежат, след което добавили метал и го издължили, за да направя място за допълнителния чифт врати и втория ред седалки.

gallery-1437513559-screen-shot-2015-07-21-at-41429-pm

Освен праговете и дъното, покривът също трябвало да се удължи. Тъй като детайлът е видим обаче, екипът решил да изработи изцяло нов елемент, вместо да модифицира настоящия. В крайна сметка купето било удължено с повече от 53 сантиметра, което важи както за междуосието, така и за основната дължина на купето.

Траутман и Барнс вградили конвенционална централна колонка и направили задните врати да се отварят наобратно. Това означавало, че могат да се използват стандартни предни врати, монтирани наобратно отзад, което било изключително хитро, трябва да признаем. Било нужно единствено да се направят нови рамки и стъкла за тях. Нещо повече, колата дори има задни електрически стъкла, задвижвани от електромотори, които Porsche по това време ползвали за люковете на своите коли.

1437513666-screen-shot-2015-07-21-at-41418-pm

Историята на интериора на колата е не по-малко шантава. Преди години Дик Траутман си купил поръчкови обувки от тъмно оранжева кожа. Той бил изключително впечатлен от материала и пратил обувките в централата на Porsche в Щутгарт, където трябвало да бъде създаден салона на новия автомобил. Германците открили правилната разцветка, направили двете предни седалки и създали две подобни, но без възможността за регулиране, които трябва да бъдат монтирани отзад. Кожата Porsche пратили заедно със седалките обратно в Калифорния.

Самото тапициране било извършено от Тони Нанси от Sherman Oaks, който бил придворният тапицер на Траутман и Барнс.

gallery-1437513728-screen-shot-2015-07-21-at-41446-pm

Висококачественият кожен интериор е допълнен от доста декоративни елементи, изработени от истинска орехова дървесина. Траутман и Барнс се замислили, че би било добре, ако тези акценти бъдат комбинирани с дървен под в багажника. Панелът бил изработен и лакиран, а в него били направени специални отвори за монтиране на високоговорители, както и специален капак за достъп до нишата отдолу.

За да се справят с по-високото тегло, гумите били подменени с по-широки с широчина 185 мм, които били монтирани върху стандартните 5.5-инчови хромирани джанти. Окачването било запазено абсолютно стандартно и непроменено. В интериорът имало дори климатик.

Цената на уникалния екземпляр била малко по-висока от тази на Rolls-Royce Silver Shadow по това време.