Най-сетне, цели 5 метра блясък и натурална тежест – S-Class-ата кабрио. 2110 кг в битка за открития 4-седалков лукс с Bentley GT Speed Convertible. Koй ще победи? Mercedes-a, ‘щото е нов, а неговите клиенти държат на това.

 

Oще със старта на продажбите ще видим S63 4Matic Cabriolet с 580 к.с. и 900, да 900 нютона въртящ момент. С двойното си предаване ще ускорява до 100 км/ч за 3.9 секунди, което си е доста добро постижение за автомобил с мек сгъваем покрив и размерите на палатка за петима.

 


Това е последния, шести модел от новото семейство на Mercedes-Benz S-Class и първия четирместен, луксозен модел на Mercedes от доста време насам. Всъщност от спирането на W112 през 1971-а.

 

 

Промяната е в покрива и укрепването на купето. Всичко останало, което познаваме от късата и дълга версия с 4 врати е отново на борда – LED светлини с камъни Swarowski за страничните индикатори и дневните светлини, Magic Body Control и други.
Покривът е мек и се състои от няколко слоя плат, които се сгъват и разгъвт за 20 секунди до скорост от 50 км/ч. Предното е стъкло е по-ниско, докато A-колоните са по-здрави, за да предпазят пътниците в случай на преобръщане. Не забравяйте, че имаме AMG версия.

 

 

Харесва ли ни?

Харесва ни идеята за 4-местен кабриолет с въздушно окачване, размерите и името на S-Class, но очаквахме повече. Две врати повече. Когато видяхме великолепната Ocean Drive концепция от 2007-а, знаехме, че ще дойде момента, в който светът ще види кабриолет със звезда и етикет за 350 000 лева. Истински 4-врат открит Mercedes щеше да бъде онова нещо, което щеше да ни спре от следния коментар: „S-Class Cabriolet са 25% повече C-Class Cabriolet за 200% повече пари.“ Казахме го.

Очакваме вашето мнение в коментарите по-долу.