IAA – Intelligent Aerodynamic Automobile. 

 

Последният концепт на Mercedes ни показва докъде са стигнали аеродинамичните технологии и загатва дизайна на третото поколение CLS. Задвижва се от бензинов двигател и електромотор.  Управлява се с нов touch бутони, каквито очакваме още тази пролет в новата E-Class.

 

 

Четиривратият седан има рекорден коефициент на въздушно съпротивление 0.19 в „дългата си форма“. Защото тази кола става толкова по-дълга, колкото бързо караш. Защо пък не.

 

 

 

 

При скорост над 80 км/ч автомобилът преминава в аеродинамичен режим. Елементите в задната част увеличават дължината на колата с 390 мм, правейки концепциятя с размерите на CLS по-дълга от дългата база на S-Class. В същото време клапи и ламели се отварят, затварят, излизат навън и какво ли още не. Просто гледайте видеото с един от най-красивите концепти в последно време.

 

 

Силовият възел е от C350e Plug-in Hybrid с 210 коня от 2-литров турбо бензин и електромотор с 80 к.с. Системната мощност е 275 к.с. и 600 Нм въртящ момент.

 

Прочетете още новини от изложението във Франкфурт.