Основният проблем на Lancia Delta HF Turbo не е високата цена, нито че колата се среща относително рядко на пазара. Проблемът на тази вечна италианска класика е, че е много, много трудно да откриеш автомобил, който не е попадал в ръцете на некадърен тунинг специалист.

qzlqr71xhx0a6yyd8im3

Ето защо, сме особено щастливи да ти разкажем за един чисто нов екземпляр, който предстои да бъде продаден на търг. Колата е изминала едва 50 км, което означава, че е буквално чисто нова. Това е 124-я произведен автомобил от серията, която иначе се състои от едва 400 коли. Версията е създадена, за да се почете петата поредна конструкторска титла на Lancia в Световния рали шампионат.

Била е зарязана в продължение на 23 години. Благодарни сме, за което.

Автомобилът е произведен през 1992 г. и е излязъл от завода като Еvoluzione, което означава по-широка следа отпред и отзад и раздути калници. Системата за задвижване на четирите колела използва епицикличен централен диференциал с виско съединител Ferguson и заден диференциал Torsen.

Мощността достига 210 к.с. при 5750 об/мин.

Бърз прочит в историята на колата показва, че тя е купена от дилър в Италия и веднага е прибрана в нает от собственика склад. Кой е той и защо си е купил кола, която не е имал намерение да използва, нямаме никаква идея. Знаем само, че тази красавица е украсена с класическите състезателни цветове на Martini и ще бъде продадена от Silverstone Auctions на 21 февруари.

gz5gb0t85vkbquq4ajkn

Очакваната цена е между 135 000 и 165 000 долара. Парите са доста, но пък това е един от редките случаи, в които ще имаш възможност да си купиш оригинална Delta Integrale HF Turbo, и то чисто нова.