Някога Volkswagen са послъгвали клиентите си с нереалистични реклами

Volkswagen са особено известни с рекламната си кампания от 60-те. Тогава те създават смели принтове, в които откровено акцентират върху силните страни на своя Beetle. В истински хит се превръща бялото платно, на което е изобразен Beetle, но в много по-малък от очакваното размер. Слоганът е “Think small.” 

Разказваме ти всичко това, за да обясним как германската компания е разбирала печатната реклама по това време – откровени и семпли послания – точно каквито са били моделите й.

Години преди това ситуацията е коренно различна. Германците не са използвали снимки на моделите си, а рисунки, които меко казано не отговарят на истината. Дизайнерите създали скици на въображаеми коли, които само бегло наподобяват реалните продукти, които компанията продавала.

Смятаме ги за много чаровни, защото в момента подобно нещо е немислимо. Създадени са от автомобилния илюстратор и графичен дизайнер Бернд Ройтерс и представляват по-смели версии на серийните Beetle и Type 2 ванове на Volkswagen. Те са елегантни, лъскави, желани, но и нереалистични.

Представяш ли си сега някоя компания да направи същото? Би било немислимо.